mandag 2. mai 2011

Get out of 'ere!

Kalenderen viser mai, og våren har forlengst meldt sin ankomst. Uten at daglig leder har vært på befaring, er det all grunn til å tro at matta på Voldsløkka er spillbar. Håper derfor å se minst seks rødkledde med leggskinner og skruknotter der-dere-vet i morgen tirsdag kl. 1830.

Vi er i en teknisk overgangsperiode og den ordinære påmeldingstjenesten vil sannsynligvis ikke være operativ denne uka. Av/påmelding gjøres dermed i kommentarfeltet på denne posten.

PS. Er det Anders eller Thorsen som har måla?

6 kommentarer:

Inge sa...

Jeg får vel være første mann ut :-)

Anonym sa...

Andersg. Og jeg får værra 2 mann... Jeg har de gamle blå målene, og Thorsen de nye....

Alexander Åmtun sa...

Jeg kan dessverre ikke bidra med verken mål, mål, tunneller eller lissepasninger denne gangen...

Antar at jeg er med neste gang :)

Anonym sa...

Litt syk i dag:( Kommer sterkere tilbake neste uke håper jeg:) Atle.

Clever sa...

Fint foppallvær i dag! Det må vi utnytte!

Anonym sa...

Andersg, Jammen var vi få som kunne spille.... Kl er 16, og 3 stk.... Da finner jeg også på noe annet
.....sees neste tirsdag....